Lite caching

Sista inhoppet på jobbet avklarad, så nu får vi se när jag återkommer nästa gång. Snabbt hem där Oo mötte upp efter en sväng i Partille och så ut till Tyrsjön för en liten prommis i det avtagande solljuset. Det var ingen vidare värme precis, men skönt ändå att komma ut. Inte direkt det bästa underlaget heller då skridskor passat bättre på många ställen! Men bättre att gå på hal is och ha det glatt än att gå i lera och sörja (Oo hade aldrig hört den!)




Mysiga lilla Tyrsjön ligger i närliggande Knipared med ett gäng cacher längs dess promenadväg runt. Oo hade loggat de flesta tidigare, men nu gjorde vi nytt försök på de han inte hittat. Bland annat en nano! En nano ute i skogen!

(Det gick inget vidare!)

De andra två som inte loggats hittades dock rätt snabbt. En trevlig liten tur i skogen!




Kommentarer
Postat av: Hanna

:-) Nej, den med is och lera har jag inte heller hört. Den var bra! Sedär en tripp ute gör gott för kropp och själ. Jag brukar likna det vid att vara riktigt törstig och få dricka ett stort och kallt glas friskt vatten...så känner jag av att vara ute. Det är ett behov som måste tillfredsställas och efteråt är törsten släckt.

Må så gott hela familjen!

/Hanna

2011-03-09 @ 12:53:05
URL: http://www.hannaholmberg.se
Postat av: Hanna

:-) Nej, den med is och lera har jag inte heller hört. Den var bra! Sedär en tripp ute gör gott för kropp och själ. Jag brukar likna det vid att vara riktigt törstig och få dricka ett stort och kallt glas friskt vatten...så känner jag av att vara ute. Det är ett behov som måste tillfredsställas och efteråt är törsten släckt.

Må så gott hela familjen!

/Hanna

2011-03-09 @ 12:54:05
URL: http://www.hannaholmberg.se
Postat av: Hanna

Jaha...då blev det dubbelt. När jag skulle verifiera sa sidan att det blivit fel så jag gjorde om det. Du får väl ta bort den ena om du ids.

2011-03-09 @ 12:55:36
URL: http://www.hannaholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0