Back home!

En vecka och inte en månad som man kanske skulle kunna tro! Då jag är sådan som gärna vill få uppackningen bortgjord, har jag gjort just det plus dammsugat! Det har kommit en del snö medan vi varit borta, och våra gulliga grannar hade skottat inte bara infarten utan också en rejäl gång upp till huset. Våra lurviga barn har blivit väl omhändertagna och visade inga sura miner över vår frånvaro.
Ronja har varit exemplarisk och inte bara låtit Oo slippa blöjbyte under hela natten, utan dessutom bjudit på enkel matning och insomning för morsan en tre-fyra gånger. Hållit sig lugn nästan hela vägen hem och sedan hemkomsten bara sovit vilket hon fortfarande gör.

Lagom till Stenungsund brakade det till rejält i blöjan, så ett kort stopp hos farmors mor passade bra så de fick träffas för första gången. Fick både kläder och leksaker, tack för det!


En första "längre" promenad blev det för mig igår vilket var riktigt skönt! Var helt slut dock efteråt och slocknade i soffan med Ronja medan de andra gick ned och bowlade igen. Man är inte riktigt i form om man säger så! Men tänker man efter har det inte heller gått ens två veckor sedan förlossningen.

Oo som kört hela vägen har kollapsat i sängen och jag ska göra detsamma i soffan. Fastnade för korsord under veckan, så har en bunt sådana tidningar att pyssla med, plus nya DS spelet. Har dock en känsla av att jag lätt kommer att somna. Trots allt lite skönt att vara hemma, för nu kan jag lufta tuttarna!
Men nu kan jag inte sitta här längre, skrevet/svanskotan har fått nog av resan hem!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Välkomna hem, alla tre!!!

2011-01-15 @ 18:37:56
Postat av: Anna

Ja, välkommen säger jag med! Lufta på du nu. ;o)

2011-01-15 @ 21:47:34
Postat av: Linda

Tackar, tackar! :o)

2011-01-16 @ 09:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0