Inne och vänder


Lilltjejen sover till slut, Oo är på tisdagsträff i stan och jag har ett combatpass att plugga in. Så ja ni vet. Hade gärna, men tyvärr. Sorry liksom.

Kan passa på att säga grattis till Stoffe som nu fått skrivet i bläck att han gått över till den andra sidan och blivit Volvian! Det var banne mig på tiden!

Kan också passa på att inflika att snön försvann lika snabbt som ett barnbidrag - inne i stan. Här uppe i skogen ligger den kvar och kämpar en tapper men ojämn strid mot plusgraderna.


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Alltså, vadå andra sidan. Du får det att låta ungefär som att jag ansluter till "The Dark side".

Som jag brukar säga, allt har sin tid, nu hade tydligen tiden mognat nog för att det ska bli min "tid" ;)

Och jag lovar, den allvetande skräphögen kommer att fortsätta vara där. Även om jag nu bytt arbetsgivare.

2011-12-06 @ 21:12:20
Postat av: Christoffer

Förresten, jag kom just på det att ni får väl bjuda in mig på olika event som hålls framöver.

Man har ju tidigare vurmat för att bjuda med "kunden" till div olika evenemang ;)

2011-12-06 @ 22:24:08
Postat av: Linda till Christoffer

Ja bättre sent än aldrig brukar man ju säga. Och "den andra sidan" används väl också för att beskriva himmelriket? Vilket naturligtvis var vad jag menade ;o)

Ja min allvetande skräphög vill jag ju inte förlora, och bra idé det där med eventen! Hohoho!

2011-12-07 @ 06:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0