Typiskt

Känningen jag hade igår blev bara värre under natten. Jag har ont i halsen!
Sov rätt ok i gästrummet i varje fall medan Oo nog haft en tuff natt med tanke på alla snorpapper som ligger spridda på sovrumsgolvet. Stackars lilltjejen, man kan ju inte bli arg på henne heller för den oroliga sömnen. Tuttade henne så hon nu sover förhoppningsvis en stund till. Har förresten vanlig bh för första gången sedan typ tredje januari! Ammar ju knappt något, kanske en gång varannan dag när det samlat på sig. Ganska najs att kunnat fasa bort amningen så snabbt och smidigt nu när tänderna kommit!
Undrar hur det ska gå med min hals när jag ska hålla kurser hela dagen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0