Miniponcho nr två


Jag är för klen för att fixa Fishermans friend och dessa är ju bara godis med laxerande effekt. De där "Pomegranate" smakade knappt något, allra minst gott. Halsen känns lite bättre när lunchen fått smörja något men undrar om hostan ligger på lur. Bortbortbort!


(Njae)





Blev förresten klar med miniponchon igår! Gjorde ju en i lila först och så nu i vitt. Den blev lite liten men med vatten och lite stretchövningar ska det allt bli bättre. Nu ska ett nytt projekt rotas fram ur gömmorna och jag lutar åt en poncho till - en normalstor som ska stickas. Ska bli lite kul att plocka fram sticknålarna igen då det var ett tag sedan sist. En poncho i lite grövre garn går ju hyfsat fort att göra och det gillar jag!



(Tjao)




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fin den var i vitt!



Jag gillar smaken Cassis jag. Men inte tror jag de funkar så bra till halsont. ;o)

2011-08-23 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0