Lite skev

Okej, jag påbörjade ett annat virkprojekt - ett litet. Min gamla vitaminburk med riskorn är populär hos lilltjejen att både skaka och stoppa i munnen (som det mesta annat). När dryga hälften av etiketten på något icke mystiskt vis lösts upp och försvunnit tyckte jag det var nog med extra fibertillskott och skrubbade bort resten. Kvar blev det typiska klisterkladdet så jag gavs ju inget annat alternativ än att virka ett skydd! Jag bytte tillbaka till brunt lite för tidigt så chokaden doppades inte riktigt symmetriskt. Menmen, ett stycke dammsugareskallra klar!

Apropå lilltjejen så är det sällan kul att byta blöja nuförtiden. Möjligtvis om hon är typ medvetslös av trötthet. För de som inte haft småbarn kan de föreställa sig en daggmask som man sätter kroken i. Eller kör över med cykeln alternativt trädgårdsspaden igenom. Jäklar vilka fighter vi har på skötbordet! Kan de inte utrustas med sådana där säkerhetsstraps som finns på sjukhus? Phuu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Samma problem här. Bara nöjd när man ger henne papper att tugga på...



Kul idé med skyddet. :o)

2011-08-21 @ 06:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0