Hjärtekatten!


Anna
gör så mycket fint som inspirerar mig, bland annat detta som jag ju också måste haka på! Eftersom det gått trögt på stick- och virkfronten på sistone är just en sådan här sak som kan få fart på mig igen! Nu återstår bara att besluta sig för vilka färger just min Hjärtekatt ska få!

"Hjärtekatten är ett välgörenhetsprojekt med ambitionen att få ihop så många handvirkade Hjärtekatter som möjligt för att skänka till hjärtavdelningen vid Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus i Göteborg.

Allra helst vill vi såklart att varje litet hjärtebarn ska få med sig en alldeles egen katt hem, men vårt första mål är att få ihop 100 handvirkade och helt unika Hjärtekatter
." (Från Hjärtekattens blogg)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0