Så vart det kvällen

Jag tror jag hittade en datumstämpel ändå... Uh-oh! Men vänta nu, det är ju till och med innan vi gifte oss! Najs.

Med tanke på mitt halvlåga blodvärde. Och jag åt till och med en apelsin efteråt! Tycker nu jag ätit min nyttorätt för hela veckan, synd att det inte fungerar så bara. Ungefär som träning, ett pass är visserligen bättre än inget, men det berättigar inte en hel veckas frossande!

Maja verkar rätt oförändrad, rör sig försiktigt men åt friskt av blötmaten jag serverade och drack vatten. Lådan har fyllts på ordentligt under dagen., så jag tog en promenad ner till Bergumsvallen så fort maten var avklarad. Trots ljuset bär jag ändå min reflexväst. När jag själv är bakom ratten har jag upptäckt att det är guld värt när de gående har sådan på våra smala, slingrande och backiga gator.


Riktigt skönt att komma ut en sväng men uj vad det spände i nedre delen av buken i uppförsbackarna. Som en rejäl sammandragning, medan det nedför var mest trycket mot blåsan som störde :o)
Blev duktigt varm på den dryga halvtimmen så ska ta mig en dusch innan soffan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt! Men du kanske får ta det lite lugnare i uppförsbackarna framöver? ;o)

2010-09-28 @ 20:50:01
Postat av: Anna

...och kan det inte vara tillverkningsdatum?

2010-09-28 @ 23:22:13
Postat av: Linda till Anna

Ja, ett par stavar kanske inte är så dumt ändå?

Och det kan du ju banne mig ha rätt i! Tillverkningsdatum, så långt tänkte inte jag! :o)

2010-09-29 @ 08:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0