Regnregnregn

Orkade inte ens se färdigt Frölundamatchen igår. Lämnade soffan och Oo och märkte knappt när han sedan gjorde mig sällskap. Tidigt klev han upp för turneringen nere på Bergumsvallen medan jag slumrade vidare. Har legat nästan tolv timmar och hade lätt kunnat okynnessova någon timme till om jag inte ryggen sagt ifrån och jag själv ansett att det fick vara nog.
Har insett att det jag trott varit Ronja som legat i olika lägen, i själva verket varit sammandragningar. I min enfald trodde jag typ att hon låg med ryggen/rumpan eller nåt hårt pressat utåt, vilket orsakade den stenhårda ytan och lite obehagliga onda känslan. När det var likadant imorse och man kände efter lite mer ordentligt insåg jag att hela magen var sådär stenhård och övre kanten på livmodern kändes tydligt. Aha, sammandragningar hade jag ju fått beskrivet som stenhård mage, men ingen större känsla som smärta. Måste ju vara det då. Lite träning för den växande muskeln inför dagen hon ska ut.

Börjar vakna till litegrann, undrar om man skulle ta och fixa sig lite frukost?


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah! Grattis! ;o) Visst är det lite coolt att känna kanten och hur de ligger så tydligt?! :o)

2010-09-18 @ 09:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0