Överdos

Mår nästan lite illa. Visste väl att två flaskor vatten var att ta i för en sådan antihydrogeniker som mig. Känner mig som en sjögurka. Urk.
Ska hämta Elins klänning hos kemtvätten och eftersom Oo ska på fotboll kanske jag tar en sväng på intilliggande Frölunda torg, när jag ändå är där liksom. Eller så blir jag så kissenödig och inte känner för att gå på deras skitiga toaletter igen att jag åker hem direkt. Ganska störigt att man kan känna sig jättenödig, gå på muggen och trycka ut en skvätt, och så känna sig nödig när man går därifrån! Det är kul. Det är till och med så att jag undrar lite hur det ska gå på Bokmässan på lördag. Femtioelva miljarder besökare med toaköer därefter och en mikroskopisk blåsa. Kan man som gravid få förtur? Knappast, kissenödiga kvinnofolk i lång kö brukar inte vara så givmilda med sin plats, medsyster eller inte. Oo har föreslagit kateter men är ännu inte desperat. Till julhandeln kanske jag är redo att överväga det alternativet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0