Lovande!

Har inte hört nåt annat, så då blev det nog "bara" fjäderbytet!

Se där, något positivt! Jag kan ju! Eller ja, Göte Carlsson kan... sen glömmer vi att jag ska ut med några tusen. Inget mera "schploing" i alla fall! Tills den andra ryker... Nej, positivt skulle det vara!

Jag prånglar ut nåt mer positivt också. Jag tyckte ju det var lite småkul att kolla på barngrejer. Skit i att analysera varför, som att jag vill ha grejerna själv, eller att jag nu inte kan föreställa mig dom till mitt faktiska barn. Är dock faktiskt sugen på att kolla på lite mera barngrejer tillsammans med Oo! Det kanske kan leda till mera positiva känslor? Lika väl som käpprätt åt skogen, men det vet vi först då! Klart det kommer att kännas positivt? Wagga-wagga-wagga! (Hejarop)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0