Uppdaterad utsikt


Det har blivit kväll och mörkt på utsidan. Sitter genomvarm efter en bastu och bara mår. Dagen har gått fort och fick en tredje tvätt avklarad, denna gång alla nya barnkläder, lakan och sådant. Gott att ha det gjort! Snacka om att man bara plockade när man var i Ullared! Noll koll på vad man behöver för kläder kan man tycka att man skulle ha plockat allt möjligt, men i princip är det bara bodys. Vi har en helsickes massa bodys! Inga strumpor eller annat att ha på fötterna och bara ett par byxor som passar när hon är någon månad. Kanske inte så dumt att jag och Monica ska ner igen om två veckor så jag kan komplettera lite.

Tog en promenad ner till minilivs vilket tog ungefär 50 minuter fram och tillbaka. Fick en skum känning på utsidan av höger lårben när jag kommit ner till samhället. När det sedan bara blev plant och uppför försvann det. Strax innan jag var hemma igen fick jag en konstig känsla i händerna, framför allt den vänstra. Lyfter och tittar efter och mina handflator upp till fingrarnas andra led är alldeles vita och domnade. Framför allt den vänstra som sagt som också ser lite svullen ut. Det försvann dock efter jag öppnat och knutit en stund.

Tända ljus överallt, mörkt utanför fönstren, nybastad, jordgubbar i magen och placerad i soffan. Livet är gott!
 


Kommentarer
Postat av: Stefan

'Det ska va gôtt att leva, annars kan det kvitta!'

Di är inte så dumma di däringa Galenskaparna... :)

2010-10-02 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0