Spendera mera

Gårdagens middag: En Ikeakorv och Ikeaglass för det facila priset av tio kronor totalt. Efterrätt blev jordgubbskräm eftersom vi kom hem så sent och inte orkade göra något annat.
Det blev alltså en sväng på Ikea och även om det nu inte riktigt var meningen, så köpte vi alltså både spjälsäng med madrass och skötbord. Känns bra att ha det gjort nu i varje fall.










Oo som fått lite uppslag från en tv-handlare återupptog projektet att få in boxkanalerna på tv:n i vardagsrummet. Det gick sådär.

Hade meddelande på mobilen att jag fått en läkartid i eftermiddag för att kolla mina svullna lymfkörtlar. Ska också passa på att fråga om mina kliutslag på sidan av magen som uppstod efter ett bromsbett för drygt två år sedan! Det är ju inte så ofta man besökt läkaren om man säger så! Xo)

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jordgubbskräm... :o) Tror jag minsann ska mumsa i mig det idag till lunch.



Kram!

2010-10-19 @ 09:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0