Buäh!

Nu vågar jag inte längre, fick slita av mig ringarna (ajaj) så nu hänger de i halsbandet istället. :o(

Geckon från Hawaii har fått sällskap, men jag känner mig n-a-k-e-n!

Fick frågan om jag kan ställa en mugg eller ett glas på magen ännu. Hrmpf! Har faktiskt inte provat, men Maja tycker om att sitta/ligga på "avsatsen" när jag halvligger i soffan. Hm.

Skorna funkar fortfarande, men de är lite trånga. De känns mest liksom som att de ökat i storleken "på höjden" eftersom de känns så onda och svullna att gå på, som att man har extra oskön stoppning innanför fotsulorna.

När jag ändå är inte på småkrämpor och symptom så är det inte mysigt med skavsår i skrevet efter allt toaspringande! Erinrade mig barnmorskans tips och smetade på babyolja efter badet igår. Hon hade ju rekommenderat vanlig olivolja, men att gå till köksskåpet och smeta den oljan mellan benen kändes lite sådär. Oo ska handla inför fredagens middag idag, kanske ska be honom införskaffa super extra megasoft toalettpapper istället för vårt traditionella Ica-papper.

Kommentarer
Postat av: Oo

Och vad skall du göra när jag är och handlar då? Puss

2010-10-27 @ 14:04:52
Postat av: Linda till Oo

Jag ska skava sönder skrevet ännu mera genom att jaga en cache utan gps!! Xo)

2010-10-27 @ 14:16:40
Postat av: Oo

Det var ju du själv som sa att du skulle göra det, nu låter det som jag tvingar dig?!!?

2010-10-27 @ 14:17:34
Postat av: Linda till Oo

Nejdå, jag kör bara martyrstilen och offrar mig som den snälla fru jag är! ;oD

Pöss!

2010-10-27 @ 14:19:22
Postat av: Anna

Be han köpa såna kleenex då. De är ju rejält mjuka. ;o)

2010-10-27 @ 14:39:04
Postat av: Linda till Anna

Oooh, Kleenex! Nu snackar vi lyx för såriga skrev! Xo)

2010-10-27 @ 14:49:38
Postat av: lovisa

Allt bra idag?:)

2010-10-27 @ 15:02:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0