Sköönt!

Nyss hemkommen efter 40 minuter i Sörredsgårdens pool! Vansinnigt trött och seg hela dagen, men att dyka ned i poolen och jobba lite med kroppen var SÅ jäkla skönt! Gymnasiums två banor var nästan tomma, och ganska snart fick jag en hel bana för mig själv, och det kuliga var att jag bara behövde betala 50 och inte 180 spänn som jag tidigare informerats om! Jag har ju tidigare varit så negativ till att åka dit och simma för det enligt mig galna 180-kronorspriset, men nu var jag så desperat efter något att jag sket i det. Fick ju en trevlig överraskning och jag ifrågasatte det inte! :o) Kände mig bara nästan som en flodhäst där i vattnet, men jobbigast var nästan i omklädningsrummet bland alla slimmade träningsklädda som var på väg till och från sina roliga pass. Jag är inte kvinna nog att känna stolthet för min gravida kropp, men trängde undan obehaget med att det ju är bland det naturligaste som finns, och att majoriteten där inne, i varje fall de äldre själva säkert också burit och fött barn någon gång.
Får se om jag kommer att ha träningsvärk i axlarna imorgon, vilket inte skulle förvåna mig.
Oos kompis Jonas är här och hälsar på så vi har beställt pizza till middag som de nu åkt för att hämta. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0