FTF!

Oo var liksom mig rätt trött igår. När jag vid middagsbordet lite halvhjärtat föreslog en kortis-promenad, var svaret att jag nog fick gå själv. Han skulle upp i ottan för att åka till Malmö och ville varva ned ordentligt.
En stund senare blippar det till i mobilen vilket indikerar en nyutkommen cache. Oo flyger upp: "-Vi ska på FTF-jakt!"
Några minuter senare sitter vi i Gulingen och sladdar nedför de frusna backarna och vidare mot Gråbo. Den är så nära att Oo bara måste göra ett försök! Dimman är total. Det är rena gröten, aldrig varit med om något liknande! Får krypköra längs 190:an för att hitta avtagsvägen, och när vi slingrar oss fram mot koordinatens slutpunkt ser vi en bil redan på plats. Attans!
Men den cacharen har inte funnit den ännu, så tillsammans letar vi febrilt tills min pannlampa träffar den lilla burken. Wo-hoo!

Glömde i sökandets iver totalt bort att fota, så det fick bli en när vi var hemma igen. Det ser ut som det snöar eller regnar, men det är dimman som ändå var nästan obefintlig uppe hos oss. Så det blev ingen promenad, men skönt att komma ut en sväng om än bara för att klättra och böka bland stenblock :o)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Oo har glömt att logga den han tog på vägen till K-Rauta....

2010-11-17 @ 13:15:24
Postat av: Linda till Stefan

Nu är den loggad! Xo)

2010-11-17 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0