Söndag

       
Loggat 22 cacher i Kungsbacka.
Mår inte riktigt hundra men ok ändå.
Lämnade tre travelbugs för vidare resa.
Tog med oss två travelbugs för vidare resa.
Såg ni var Gulingen var??


Ny middagsrätt á la Ica Buffé (gott!)
Bastat.
Nästan somnat till combatdvd:n.
Oo har tvättat både min och sin bil så nu gör Goldie och Guling rätt för sina namn igen. Till imorgon eftermiddag ungefär. Känns som jag har taggtråd i halsen när jag hostar och var inte piggast när vi klättrade uppefter bergsknallarna. Underbart.
Imorgon är det IFK-premiär på Gamla Ullevi men jag måste köra combatpasset istället vilket känns som det trevligare alternativet till att stå tre-fyra timmar utomhus, hosta och decimerat flås till trots. Nu är jag så trött att ögonen går i kors så god natt från mig och tack för denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Stefan

På COOPs parkering! TFTC! :)

2010-03-21 @ 21:55:22
Postat av: Linda till Stefan

Jejjemänsan! Guling dominerar!! :oD

2010-03-22 @ 06:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0