Läste någonstans

Att man kunde få glansigt skinande hår och finare hy någonstans i de veckor jag befinner mig nu? Hm.

Oo är i varje fall fin i håret eftersom jag klippte honom igår. Nu är han på väg ner till Malmö för att styra upp de stackarns anställda där.

Typiskt för vecka 17 ska visst vara ökad svettning pga av den ökade blodmängden i kroppen. Vet inte om jag märkt av det så mycket förutom möjligtvis igår under mitt samtal med barnmorskan. Märkte efteråt de rejäla svettlökarna (elev från Stenungskolan lärde mig det ordet) på min mörkrosa tröja. Nice.

Oo misslyckades ännu en gång med att se färdigt "Harry Potter och Fenixordern". Klockan var inte mycket efter tio och vi stupade i säng.

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Johan var trött efter fotbollen... matchvinnare var HELT JÄVLA OVÄNTAT ELIN AXELL... ta hand om dina svettlökar Linda och ha en bra dag. hälsa Maja och Fia förresten..

2010-07-29 @ 09:23:38
Postat av: Linda till Andreas

Där ser man, Way to go Elin!! :o)



Tack detsamma, det ska jag!

2010-07-29 @ 09:32:39
Postat av: Elin

Joru, 3 mål gjorde man ju på sina 45 minuter :) Och det efter att ha sprungit 8 km innan som uppvärmning ;)

2010-07-29 @ 12:05:27
Postat av: Storstrumpan

Det sägs; flicka: barnet tar all skönhet från mamman.

pojke: mamman blir vacker



OBS ! Skrock !

2010-07-30 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0