Själavård!

Jag har skottat infarten! Kroppen har generellt känns rätt ok hela dagen, så när jag kom hem, såg all härlig snö och varken kände mig hungrig eller för ond i höfterna var det ingenting att hålla på! Styrka som en daggmask i överkroppen och rörligheten begränsad, men shit vad gott det var! Fortsatte med gångarna på altanen och över gräsmattan, det som ska bli Stefans gång när han ska hit, samt gång till fågelmatarna! Svettades som en liten gris och tog sin lilla tid, men en lisa för själen! Till slut tyckte höfterna faktiskt att det fick vara nog, men då var jag nästan klar. Fyllde på fågelmatarna också då de var duktigt tomma. Får se om detta nu kommer att straffa sig, så sitter nu med förebyggande vetebälte runt höfterna. Men som det känns just nu är eventuella kommande smärtor värda den fullkomliga tillfredsställelsen av att ha skottat snö! Skumt hur jag för endast två dagar sedan aldrig på en spänn kommit mig för att göra en sådan sak, varken fysiskt eller psykiskt.
Nu ska jag belöna mig själv med en burk köttsoppa med bortplockade köttbitar. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0