Prommis

Okej, alltså jag står ihopsjunken, sådär stor är faktiskt inte magen ännu! Xo) Eller blir den större mot slutet av dagen? Eftersom jag inte fått någon form av träning denna vecka, beslöt vi för att ta en promenad. Efter en middag á la latmaskar i form av färdig pytt-i-panna för Oo och en burk fiskbullar för mig, gav vi oss av.
Promenerade ned till samhället och till mysterycachen som Oo vid två tidigare tillfällen misslyckats med att hitta. Det är många projekt som pågår i vårt område och jag förundrades igen över hur pass många hus vi ändå har men som inte riktigt märks i det kuperade landskapet. På vägen passerade vi fotbollsplanerna där det pågick aktiviteter för alla åldrar. Oo är lite sugen på att börja som tränare igen, och det vore ju perfekt om han kunde få in en fot där nere!



(Ledsen Oo)

Att hitta cachen gick inget vidare denna gången heller. Vi börjar misstänka att den blivit mugglad!

Sedan var det backarna hem igen! Phu, de är inte nådiga! Vi höll ju inget turbotempo precis och då gick det rätt bra ändå.  En och en halv timme var vi ute och mot slutet fick jag lite känningar på högra nedre sidan av bäckenet. Men det var gott att komma ut!
Avslutade kvällen med Pixars kortfilmer som jag fick på köpet av "Monsters inc."

Sprattel var inte riktigt lika aktiv denna kvällen, men Oo fick ändå för första gången känna rörelserna mot sin hand. :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Coolers! Att även han fick känna menar jag. :o)



Du ser så fin ut med din mage!



Kram!

2010-08-20 @ 20:29:18
Postat av: Elin

Å... "en promenad fram och tillbaka till samhället" är ju mer av bergsklättring när det är hemma hos er.. :)



Coolt att Johan fått känna på sprattel nu, det är lite mer verkligt för honom också då! :)

2010-08-21 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0