God natt!

Sicket ruskväder det blev! Vindar och regnar så det står härliga till. Oos föräldrar har varit här en sväng för att bland annat bolla lite idéer till trappen som ska byggas upp till altanen. Fick också se deras bilder från deras Norgeresa. Det är så otroligt vackert landskap där uppe!
Inte många knop gjorda resten av kvällen, lugnt och skönt. Är lite spänd inför imorgon. Ska bli spännande att träffa de andra i föräldragruppen, men hur kommer jag att reagera när det ofrånkomligen blir barnprat? Jag hakade ju på en tråd på FL för de i Gbg med beräknad förlossning i januari, men märkte snart att jag inte kunde dela de andras entusiasm som nu kretsar kring ultraljud.
Passar nog bra att träffa psykologen direkt efter. Jag ska bara transportera mig till Lerum där hon håller till.
Apropå Norgeresa så avslutar jag med en bild från den Norgeresa jag och Oo gjorde tillsammans med hans föräldrar år 2009. Det var en riktigt bra resa! Oo gick ned på knä mitt på Treriksröset, jag fick visa dom var jag vuxit upp, och åka helikopter över Kebnekaise som exempel!

Oo har precis gått ned på knä och hållit upp ringen. Knäna vek sig på mig, så jag kom raskt ned tilll hans nivå! :o)


Lapporten, Abisko. Vajjert! Ah minnen! :o)


Kommentarer
Postat av: Stefan

Va sa Oo när han stod där på knä?? ;o)

2010-08-25 @ 11:28:44
Postat av: Linda till Stefan

Jag KOM faktiskt ihåg det senare!! På ett ungefär! Xo)

2010-08-25 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0