FTF!

Det bidde ingen trängsel i stan för att titta på utklädda Chalmerister. Istället finner jag mig klättrandes på bergskammar i Angered! Oo var på FTF (First To Find)-jakt, mer ivrig än någonsin då två tidigare och flitiga FTF-are gått bet efter en timmes letande. Det blev en dryg timme för Oo också, men inte särskilt länge efter jag anslutit: Bingo! Snacka om lycklig Oo som äntligen fick sin första FTF! :o)
Om nu någon cachare skulle råka kika här och inte vilja få gömstället allt för avslöjat, så bör ni låta bli att klicka upp bilden!


Våren har verkligen släppt lös en massa nya cacher där ute, men att hinna först är inte lätt! På vägen hem tog vi en som också släppts idag, där blev vi trea. Jag har själv förberett vår första cache som vi förhoppningsvis kan placera ut i helgen, innan någon annan tar den platsen!



I FTF-cachen lade vi beslag på en ny typ av travelbug, nämligen en travelsnail! Dennas mål är att resa runt i världen och göra folk glada. Inte så svårt för dessa två! :o)

Nu sitter jag genomvarm efter en bastu, och Oo ligger i badet. Hoppas han rakar sig efteråt, för nu är han inte särskilt kramgo!








(Vart är den? Vart ska vi? Gogogo!)



(Cachemobilen och dess medhjälpare Goldie!)


Nu blir det inte många knop resten av kvällen. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0