Boooo!

Angeredsbron igen. Vände kameran norrut denna gång mot Kungälv. Jättefint eller hur.
Hemma var det dock en strålande solig och vacker morgon, men den långa svackan mellan höjderna och älven i dess botten, gör att dimman ofta lägger sig som ett lock.
Gårdagens skräckcombat blev grym! Ylva fixar alltid så himla bra, och hade denna gång pyntat salen med spindelnät, spindlar, lyktor och till och med pumpa! Sedan bjöds det på röd sportdryck och godis efteråt.
Jag fick stressa som en galning från jobbet, och gned tröjan i rabatten på vägen in. Hann få på mig lite smink och sabba frisyren samtidigt som jag fick en snabbgenomgång av uppvärmningen och stretchen som jag aldrig sett eller hört förut. Det gick dock bra ändå, men shit vad slut jag var efter jag kört mina låtar!


 

Har faktiskt träningsvärk i axlarna idag, men tempot lär inte bli lika högt i Sisjön ikväll. Får se om det blir något pass denna vecka också! Sedan Kållered igen på torsdag och Almedal på lördag. Tror jag kommer att vara lite seg i kroppen till FAD på lördagskvällen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack för matförslag!

Ska nog köra på lite olika sallader istället!

Kram

2009-10-28 @ 15:13:42
URL: http://fjarilvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0