Fumble After Dark!

Sådär ja! Lördagskvällen är bokad för 2009 års FAD i Göteborg! Nybörjare som vi är kan jag tänka mig att det blir en intressant kväll. Nytt för i år är tydligen att alla utrustas med chip, liknande de som löparna vid maratonlopp har. En snabb scroll genom de som anmält sig hittills, visar att vi kommer att vara riktiga gröngölingar med våra 100 funna cacher! Men man måste ju börja någonstans eller hur? Hoppas det blir bra väder, eller åtminstone regnfritt! Alla får koordinaterna 17.00, och sedan har vi på oss till midnatt att hitta så många vi kan! Kan riktigt se framför mig hur hundratals cachare springer som galningar till sina bilar för att hinna bli den förste att logga så många cacher som möjligt! Många har visst det som mål, att vara först, medan vi lär vara nöjda bara av att hitta dom i mörkret! Det kan vara nog svårt att hitta en cache i dagsljus, hur blir inte det då i becksvart mörker? Lär som sagt bli väldigt intressant!


Kommentarer
Postat av: marita

Staffan o Jonte ska oxå va med på det där på lördag-kanske ni ses fumlandes i mörkret...hehe



Det blir nog skoj:))



Lycka till.



//Marita

2009-10-27 @ 15:25:20
Postat av: Linda till Marita

Vad kul! Synd att inte du också är med, men kul att "se" dig här igen! :o)



Tack!



2009-10-27 @ 15:33:07
Postat av: marita

Jag hade gärna följt med men o ha med lilleman...nä tack:)))



Jag är även äntligen tillbaks i bloggen...

2009-10-27 @ 16:20:37
URL: http://mamsensvardag.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh va skoj



Jag vill meeee!!

2009-10-28 @ 09:05:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Daniel

Komsikomsi! :o)

2009-10-28 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0