Lunch!

I dagens lunchpåse:
Kryddig korvjox med senapssås, ett gäng hembakade bullar, en morot och en drickyogurt á la ny smak eftersom Oo inte visste vilken sort jag brukade köpa.

Bullarna är borta, och nu även lådorna. Till kvällens releasepass tänkte jag ladda med yogurt och morot.

Efter att ha klickat mig runt i den fantastiska cyberrymden tycker jag mig nu ha funnit en förklaring till varför mina byxor plötsligt blivit obehagligt trånga! Avsaknaden av p-piller! Jag sväljer denna förklaring med hull och hår, liksom den info jag fann att den tonårslika hyproblematiken inte är ovanlig. Finnar i massor längs käklinjen/bakom öronen och sporadiska udda ställen!
Men efter att ha suckat och stönat en gång för mycket över min oro för bröllopsklänningens passform, körde Oo fram näven och tyckte att vi skulle sluta äta godis helt från och med nu! Snabbt korrigerat till enbart lördagsgodis när han såg min skeptiska min. Hallå, det var ju faktiskt p-pillrens fel, eller ja, avsaknaden av dom. Hm.

Kommentarer
Postat av: Oo

Hmm, och hur bestämde du dig för ditt godisätande? Fick inget bra svar. Var ju på att hjälpas åt, men det funkade inte???



Puss

2009-03-18 @ 14:07:44
Postat av: Linda till Oo

Ja, men Oo!! Det är inte så lätt! Ska se om jag överlever den här dagen först ok? :o)

Puss!

2009-03-18 @ 15:18:23
Postat av: Jennifer

SV; haha lugnt, lite roligt äre ju å läsa ;)

joo de är tråkigt att vissa är som dom är, men jag vet att det finna bra folk som jobbar där också. Min kille jobbar nämligen för securitas :)

nog bettede dom sig ganska dåligt tycker jag och att dom inte ens ger ersättning för det (?) är också ganska dåligt.

kul att du kommenterat iallafall ;)

2009-03-18 @ 19:13:49
URL: http://mysig.webblogg.se/
Postat av: Elin

Asså? Avsaknaden av p-piller? Det var så min mage började växa också.... ;)

2009-03-18 @ 20:31:53
Postat av: Linda till Elin

Fast min tillväxt har ju ingen sådan "godkänd" orsak som din! ;o)

2009-03-18 @ 21:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0