Hemma!

Yepp, uppkopplingen är fixad nu på hemmafronten! Tjo-hoo!
Nyss hemkommen och käkat middag i form av mackor sitter jag med ömma fötter och skriver. Oo står i duschen sedan jag beordrat en rakning. Jag tror inte killar fattar hur illa det river i ansiktet när de har skäggstubb! Min Oo är så lydig (ibland), att jag nu alltså får honom både nyrakad och nyduschad!
Releasen gick...hyfsat bra. Kul vad det i varje fall, men vi fick båda hjärnsläpp alldeles i början! Haha! Martina som hade låten bara kolalde på mig, och jag hade ingen aning om vad vi skulle göra! Musiken rullade på och där stod vi och jabbade...och jabbade...och jabbade...och garvade! Och deltagarna jabbade med och såg glada ut! Phuu! Men sedan kom vi igång allt mera, och då lossnade koreografin också! Skönt att ha det gjort nu, och imorgon är vi tre stycken, så då har jag bara tre låtar...varav den ena är den första! :o)
Men de nya skorna (som jag fick så billigt tack vare Sportlifes sponsring plus rabatt) är inge bra! De sitter som ett smäck, men det är som att de blir större när jag kört en stund, och fötterna börjar röra sig i dom!
Har fått värsta blåsan under trampdynan! Imorgon får jag lov att ha mina gamla skor, dessa kan jag inte ha längre!
(Ajajaj!)






(Stinkande fötter straffas hårt och skoningslöst!)


Kommentarer
Postat av: purplerain

Ajaaj, jag får alltid skavsår av nya skor. Men så har jag ankfötter oxå.

2009-03-19 @ 08:09:32
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Linda till Purplerain

Kan lätt bli så även utan ankfötter (fniss!). Men skönt är det inte oavsett form!



(Ankfötter!?) :o)

2009-03-19 @ 13:55:29
Postat av: Marita

Aj aj den såg inte allt för kulig ut:((



Hoppas träningen gick o genomföra igår nu då...vårda dina fossingar nu så du orkar gifta dig i dina silverskor....;)



//Marita

2009-03-20 @ 08:44:11
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Marita

Silverskorna ja! Heh, då lär väl nya blåsor uppkomma!

2009-03-20 @ 09:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0