En kortis

Fick lite att göra denna morgon. Kul! Specialanpassad stegguide till Malaysia som ska iväg så snart som möjligt, och lite ärenden som trillat in.
Fick en lugn och skön kväll igår förresten med "House". Under en reklampaus fick vi ett oväntat gott skratt när en ny reklam dök upp:

"-Kissar du ofta?"
Jag: -Ja!

"-Kissar du ofta på natten?"
Jag: -Ja, ibland!

"-Då kanske du ska kontrollera din prostata!"
Jag: - ... ...
Johan: - Är det något du inte berättat för mig eller??

Fniss!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hehehe...ja vad har du nu inte talat om för stackars Oo....hehehe



ha en bra dag du med//Marita

2009-03-25 @ 09:43:32
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Oo

Vem är Johan nu då???? :)

2009-03-25 @ 09:51:53
Postat av: Linda till Marita

Fniss, ja det blev lite fel! Trodde det var reklam för båda könen, men så blev det lite galet! :o)

2009-03-25 @ 11:25:36
Postat av: Linda till Oo

Jag men Oo, det blir lite både och när jag skriver om dig! :o)

2009-03-25 @ 11:26:38
Postat av: Elin

Hehe, jag svarade också ja på frågorna i den reklamen... och även den med "Har du svullen mage?" som tydligen var för laktosfri mjölk ;)

2009-03-25 @ 13:00:17
Postat av: Marita

Hmm...är det diskriminering på G i reklamsamanhang nu oxå....;)



Gör mig en tjänst när du hinner o kan....sysn mitt inlägg jag la in i morse???

Jag hade problem en annan dag här nämligen med inlägg som inte syntes för er andra läsare-jag såg inlägget om jag gick in på min blogg men ej va inloggad så att säga-men ett par andra gjorde det inte....himla knasigt....typ dolda kameran eller nåt....hehe...men så va det..



Nä en kopp kaffe lockar här nu...tingeling tingeling

2009-03-25 @ 13:33:36
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Elin

Hahaha! Det vore ju lite kul om den "svullenreklamen" fortsatte:

"-Du kanske ska göra ett graviditetstest!" :o)

2009-03-25 @ 14:08:12
Postat av: Linda till Marita

Mm, kollat nu, och nu syns det! Det gjorde det inte förut! :o/

2009-03-25 @ 14:09:01
Postat av: Marita

Det är det jag säger nåt är knas med min blogg...skönt det funkar nu iallafall...tills nästa gång då är det väl kört igen..hehe..



Säkert nån på blogg.se som gillar o busa med marita...;)

2009-03-25 @ 15:13:33
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0