blogg.se strular!

Tredje gången jag försöker göra detta inlägg! Efter att de två första försvunnit, så orkar jag nu inte skriva om allting!!!!
Lägger bara in bilderna med rejält decimerad text! Försvinner också detta när jag publicerar så blir jag väldigt kinkig!


Toppenfin bröllopspresent från familjen Anna, Peter och Emma! Man kan ta isär den till tre separata fat om man vill!



Oo fixade middag, så vi kunde snabbt göra det bekvämt för oss i soffan. Jag behövde några försök att starta upp en ny morot. Hade ju lyckats vränga min första så avigsidan kom utåt, och sedan fortsatt virka därifrån. Inte konstigt den blev ful!
Efter några misslyckade försök från min sida att påbörja en ny, tog Anna en annan färg och påbörjade en morot hon med. På två sekunder hade hon en perfekt början på rosa morotsspets.
Själv hade jag... inte så perfekt början.




(Perfekt!)



( Inte så perfekt!)


Anna påbörjade ett päron efter mönster i nya boken, och
lagom till de dubbla avsnitten av "Hells kitchen" var slut, så hade vi båda stoppat våra verk! Nu saknas bara en kvist till päronet, och blast till min betydligt snyggare morot!

Ikväll ska Oo på avtackningsmiddag för någon höjdare på kontoret. Då ska vi passa på att frossa i sushi! Apropå sushi, så finns det mönster på sådana också i nya boken! Haha! Virkade sushibitar!
Men det fanns så myckeet annat kul att göra! Kakor, sallad, stekta ägg och tacos! Och eftersom de är så pass små så går de relativt snabbt att göra! Kul!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När man ser hur koncentrerad Anna är på bilden kan man förstå varför hennes virkning blev lite bättre...

För det är väl inte åksjukan hon försöker dölja?? :o)

2009-06-17 @ 17:18:55
Postat av: Anonym

Försöker med en kommentar igen då =)



Hur länge ska Anna stanna? Ni kan nog få ihop både en sallad och en fruktsallad om ni fortsätter virka i samma tempo =)

2009-06-17 @ 20:08:49
Postat av: Anonym

Du får komma och ha kurs med mig sen så kan jag lära mig virka frukter, kakor osv som Isabella kan leka med sen. Hon måste ju ha något att bjuda på när Noel kommer på besök! =)

/Camilla

2009-06-18 @ 00:10:10
Postat av: Linda till Stefan (antar jag!)

Vadå? Jag koncentrerade mig också! Massor!! ;o)

2009-06-18 @ 08:08:42
Postat av: Linda till Elin

Tack för att du skrev igen efter den första togs bort! Var lite arg på blogg.se igår! :o)

Tyvärr stannar hon inte tillräckligt länge...Men hon hade annars kunnat sno ihop en fruktsallad på någon timme! Själv behöver jag nog någon månad eller så! :o)

2009-06-18 @ 08:10:24
Postat av: Linda till Camilla

Hihi, en virkkurs av mig medför inga garantier på resultatet ok? :o) Men visst är de fräcka?

2009-06-18 @ 08:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0