Bunny

Aj! Oj! Träningsvärk och stelt värre! Efter en liten uppvärmning på löpbanden, stängde vi in oss i en sal och körde fyra combatlåtar. Urk vad jobbigt det var! Snacka om att man är ur form! Dessutom upptäckte jag att jag glömt koreografin till stretchlåten, så det blir att repetitionsplugga innan jag ska köra i Örgryte.

Väl hemma blev det inte mycket vettigt gjort förutom middag.

Vi degade framför Lyxfällan och jag pillade med bunny. En nos och ögon blev det. Och så gav jag mig på ett försök att sprätta loss huvudet och fylla på vadd. Bunny var lite för trött i nacken! Det slutade med att jag förstås lyckades klippa fel tråd, så hela huvudet började remsas upp! Lyckades tråckla ihop honom hjälpligt, så skadan inte ser allt för stor ut. Jag fick i lite mera vadd i alla fall, men han slokar fortfarande ganska, tja sömnigt!

Nu är alltså bunny klar! Vad ska jag göra nu då? Just det, en mus var det ja, med det tjocka grå garnet.

Ska till Kållered efter jobbet idag igen. Men dena gång för att fixa fiskegrejerna inför lördagen. Vi behöver byta linan, då den nuvarande suttit så pass oanvänd i flera år. Har prövat det förut...garanterat trassel!

Kommentarer
Postat av: marita

Jag tycker Bunny är söt:))Även kaniner kan ju va trötta:)))

2009-07-09 @ 11:05:44
Postat av: Anna

Jag tycker han/hon är jättefin! :o)

2009-07-09 @ 13:18:46
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Marita och Anna

Tack! :o)

2009-07-09 @ 13:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0