Bättre dag

Det såg lite illavarslande ut där ett tag på grund av Elviras snorkiga uppsyn.
Men så fick jag lite annat att ockupera tankarna med, betydligt trevligare saker som dock inte kan avslöjas här! Fast en liten ledtråd kan jag bjuda på!
Jag fick förresten tummen ur och kontaktade Hotell Storforsen inför Annas bröllop. Jag var ju ute i väldigt god tid och bokade både flyg och hotell i Luleå fredag-lördag, men Storforsen väntade jag med med någon luddig föreställning om att det ändå säkert var lågsäsong där uppe i snön ändå! Jo tjena! Det är poppis bland turisterna den tiden, så de var överbokade med fyra rum!
Jag hamnade på väntelistan med garanti på samma pris på eventuellt frisläppt rum som stugan jag fick boka istället. Den verkar visserligen rätt mysig med komplett badrum och läge nära forsens fot, men det är onekligen bekvämare att gå i sina tärnkläder till ett hotellrum istället.
Nåja, det fanns ju ganska goda utsikter för att rum avbokades innan det är dags och sedan är det ju bara en säng man behöver, då största delen av tiden där uppe kommer att tillbringas i restaurangen! :o)

Så var lugn Anna, det ordnar sig! Inte ditt problem! :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du säger det ja. ;o)

2009-12-15 @ 21:23:28
Postat av: Linda

Jepps! :o)

2009-12-16 @ 08:39:18
Postat av: Daniel

Jippii!! Gud så myyyisigt det ser ut!



WOW!

2009-12-16 @ 09:27:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Daniel

Vi har två platser till, vill du ha en? ;o)

2009-12-16 @ 09:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0