Wo-hoo!

Fullt upp hela morgonen! Me like! Gårdagens två eftermiddagskurser gick finfint, och jag påmindes ännu en gång om hur roligt jag tycker det är att undervisa! Under tiden hann lite ärenden samlas på hög, men nu är de avklarade.

Har en känsla av att jag sitter här i min vrå och stinker vitlök, efter gårdagens frossa i vitlöksbröd! Jag och Oo möttes upp på Allums köpcenter för att jaga en present till han kompis Johan. Vi ska på hans 30-årsfest på lördag, men det blev inte mycket shoppat, förutom en fika och pickadoller till Linda Croft.

Middagen blev grillad fläskfilé, och medan jag höll på att förbereda kom Oo in med ett nyinflyttat par och deras lilla bebisflicka. De bodde tydligen lite högre upp i området, och var nu ute och letade efter sjön.

Efter mat i magen tog vi det lugnt framför skärmarna och tv:n, där jag stickade vidare på mitt lilla projekt. Nålarna är så himla tunna, ynka två millimeter!

Oo skulle tvätta fönster hos Stefan idag, så jag funderar på att åka och träna efter jobbet. Om inget combatpass finns på lämplig tid, åker jag och kör själv och tränar på de gamla låtarna jag ska köra nästa vecka.

Imorgon siktar vi på att åka upp till landet och ta båten ut och till en liten ö där en cache ska finnas! Kul idé att sätta en på en ö!

Semestrarna är verkligen slut nu, då det plötsligt tar nästan 40 minuter att ta sig till jobbet, istället för halvtimmen under sommaren! Och parkeringen fylls upp så snabbt, att jag idag klämde in mig där det egentligen inte är någon ruta! Det brukar alltid vara någon som klämmer in sig där, men nu hann jag före, för andra gången. Hehe!

Kommentarer
Postat av: Anda

Idag äter är det ju vitlök i all mat vilket gör att man inte känner doften lika markant som förut. Så du kan nog slappna av. :o)



Vilka fina garner. Spännande att se vad det blir för nåt du gör den här gången.

2009-08-25 @ 13:45:00
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anda

Hehe, gott att äta, men doftar inte därefter! Xo)



Jaa...tycker själv att det ska bli spännande att se hur och vad det blir! :o)

2009-08-25 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0