Söndag eftermiddag

Sitter med Paul Oakenfold i datorhögtalarna. Oo spelar Bejewelled intill. Han frågade vilket förband det var.
"-Paul Oaken...field?"
"-Oakenfold!?"
"-Öh, vet inte, nåt sånt kanske. Vadå, vet du vem det är??"
Och så plockar han fram en skiva med denne tydligen rätt berömde dj!
"-Jag har fler än en!" Kommenterar han intill mig, där han sneglar på det jag skriver.
Nästan så han är mer till sig över förbandet än själva huvudattraktionen!

Idag har jag flyttat all ved som vi dumpade i carporten för någon helg sedan, till vedförrådet som färdigställdes med Tomas hjälp idag. Han och Monica kom förbi med mera virke, så de kunde lägga på takpannorna. Nu får jag inte in bilderna från kameran, så det får bli senare, men det blev jättefint! Nu har vi plats för en hel del ved!
De bjöd på go thaimat från vårt lilla ställe i "centrum" innan de åkte hem.
Det har kommit lite småskurar under dagen, så det blir att packa regnjackan till konserten. Funderar fortfarande på om och hur jag ska få med mig kameran! Att fota scenen och Madonna är inte högsta prio, utan snarare generellt bilder på mig, på hennes konsert! :o)

Imorgon är det arbetsvecka igen. Helena och Christoffer ska vara tillbaka, och säkerlt lär det vara fler inköpare på plats också. Sakteliga kommer ruljansen igång igen efter semestertiderna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ångrar så att jag inte tog med vår "lille"kamera....det var ju massor som hade med kamera-o så jäkla noga visitera de en ju inte...



Jag tyckte hon va grymt bra-har riktigt ont i fossingarna efter allt dansande där mitt på plan....synd på det ihärdiga regnet under förbandet bara....tur det sluta regna när Madonna skulle spela iallafall:))

2009-08-10 @ 09:01:30
Postat av: Marita

Inlägget ovan var från mig då....namnet åkte bort tydligen.....//Marita

2009-08-10 @ 09:02:51
Postat av: Linda till Marita

Ja, det var ju nästan komiskt att se alla kameradisplayer när hon körde igång! Och läktarna blixtrade hela tiden!

Ja, det var verkligen snällt av regnet att hålla upp lagom till början! :o)

2009-08-10 @ 09:11:54
Postat av: Hannah

Prove that people in sweden has returned... I'm busy!!!

2009-08-10 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0