Uppdatering om "Operation Gulingen".

Har suttit i telefon hela förmiddagen. Helsnurrigt. Ringer ett nummer, men glor förbryllat på telefonen när jag inte hör några signaler. Fel hörsnäcka i...
Har pratat med KO, inköpare, en annan billackeringsfirma, inköpare, Johan, inköpare, Motorbranschens Riksförbund, fler inköpare och Johan! Det ser lite mörkt ut... Men vad har vi kommit fram till?
Lacken kan släppa. Ovanligt, men har hänt. Orsakerna kan vara flera, men framför allt är det pga dåligt underarbete.
Tom nya bilar har lacken släppt på.
De jag pratat med föreslår att försöka få verkstaden att hjälpa på halva vägen, dvs dela på kostnaden om de går med på det. Annars måste JAG ta hela kostnaden själv!
Verkstaden har gjort sitt jobb. De kan inte se eller förutsäga att lacken ska släppa. Det är "mitt fel" att jag lämnat in en bil med kass lack!
hela framskärmen är fortfarande maskerad, med tejp över hela motorhuven. Vad händer när den dras bort???

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0