Upp och ned...

Vad är det med möten som gör dom så vansinnigt zzzzövande?
Höll på att somna, och hade inte bensträckaren kommit hade jag inte förvånats om pannan dunkat i bordsskivan. Pinsamt! Jag fattar inte! Jag VILL verkligen inte bli så trött och försöker allt. Mina överarmar lär vara alldeles blå efter mina förtvivlade nyp att hålla mig vaken. Lönlöst! Man kan ju inte röra sig överdrivet mycket heller precis, trots att det är just det som skulle behövas för att vakna till. Någon som har någon idé vad man kan göra??

När vi väl var tillbaka hade kön samlat på sig ärenden, och fler öste in, så det har varit råstressigt sedan dess! Så helt plötsligt totaldog det. Ha-llå? Inköparna har kanske sitt eftermiddagsfika?
Jag passar på att plugga pass och kika lite på steg-guide och kursmaterial.

Ringde verkstaden och frågade försynt om den var klar. Kanske imorgon eftermiddag. Kanske. Jag hinner ändå inte hämta den, och då vi inte har några planer för helgen (än så länge), kan man ju hämta den på måndag morgon.

Fick förfrågan från Frölunda om jag ville köra Combatreleasen om två veckor! Asma är fortfarande sjuk, och skulle hon nu hinna tillbaka får vi köra ihop! Klart man vill ha någon med sig! Så kan inte Asma måste vi hitta någon annan.
Jag och den nya tjejen jag teamade med igår kör releasen på Kållered. Eventuellt någon tredje också, vilket vore både kul och enklare, så kan man fokusera på färre låtar! :o)
Pontus är fortfarande knäskadad, och frågade på intranätet om någon kunde hoppa in denna och nästa fredag på Frölunda! Nu på fredag anmälde jag mitt intresse till, men nästa jobbar jag, så det blir lite väl tight.
Så nu får vi se om det blir Frölunda två gånger denna vecka!
Stackars deltagarna som inte fått ha sina ordinarie instruktörer en enda gång sedan de lade in Combat på schemat!
Men jag klagar inte... :o)

Kommentarer
Postat av: Elin

Deltagarna klagar inte heller.. :) Ska du ha det på Frölunda imorrn så tar vi med båda pojkarna också, och så kan vi käka hos oss sen :)

2008-09-11 @ 16:53:35
Postat av: Linda till Elin

Det vore ju helkul, om jag nu får passet vill säga...har inte fått svar ännu.

Hänger ni med på bion sen också? Vi har köpt biljetter till 21.15! :o)

2008-09-11 @ 16:55:23
Postat av: Elin

Vilken film ska ni se??? :)

2008-09-11 @ 17:36:42
Postat av: Elin



La la la la lalal la

2008-09-11 @ 17:40:12
Postat av: Linda till Elin

Wall-E!!! :oD

2008-09-11 @ 18:46:01
Postat av: Elin

Ååå, Wall-E! :)



Har en "Sjukling" hemma så får se under dagen hur han mår. ;) Men nu står det en Ylva på B C passet idag....



Ha en bra dag!

2008-09-12 @ 07:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0