Registrerad!

Igår natt glömde vi Maja ute över natten. När Johan kom ner till baksidan för att hämta cykeln var hon där, förtvivlat och förebrående jamande. Han ringde för att jag skulel komma ner och släppa in henne, och jag hörde henne skrika i bakgrunden som en galning hela tiden. :o)
Natten till idag var det Fias tur... Jag tröttnade på att ha henne svansande framför mig när jag tränade min hjärna med Wii:s "Brain training" igår, att jag släppte ut henne. Med tanke på det roliga sällskapet protesterade hon inte...
Sen överansträngde jag visst min hjärna, så jag glömde bort henne totalt... Kom dock på det i duschen halv sju imorse, och därmed fick en uppfluffad nattfuktig Fia komma in.

Precis när Johan lämnat ytterdörren, och jag satt vid frukostbordet, började regnet vräka ned. Stackars Johan!

Min förkylning blev av det lättare slaget som tur var. Lite hosta nu och snorig, men kunde vara värre. Phuu!
Ringde och kollade med verkstaden, och min guling kan kanske bli klar under eftermiddagen! Blir lite knepigt att hämta den dock, då de stänger 16.00. Får se hur vi gör där, men det hade varit smidigt att ha den innan helgen faktiskt. Ska bli intressant att se hur den kommer att se ut nu med ny dörr. Jag fruktar ju att den kommer att vara mycket mörkare i färgnyans än resten av bilen... :o/

Igår registrerade vi oss på Luleås tekniska universitet! Vi har båda sökt och antagits till Webbutveckling I som går helt på distans och kvartsfart. Det är ju något som intresserar oss båda, och söka och försöka kan man ju alltid. Men nu måste vi verkligen ta tag i och planera den tid vi har! Det är en del uppgifter som ska göras, och att skjuta på saker är vi ju båda experter på....

Kommentarer
Postat av: Johan

Skjuta på saker? Jag expert? Tala för dig själv!!!

2008-09-05 @ 09:01:28
Postat av: Linda till Johan

Vadå? Är du inte stolt?? Puss!

2008-09-05 @ 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0