Lunchtristess

Har precis avhandlat ännu en matlåda, och strävar förtvivlat för att upprätthålla vår halvtimmeslunch. Svårt ibland när man faktiskt sitter framför datorn och arbetet däri hela tiden! Då är bloggen bra att sysselsätta sig med. Gjorde slag i saken jag tänkt länge, att dokumentera min bilparad på avskiljaren mellan mitt och Christoffers skrivbord. :o)
För evigheter sedan gjorde jag mig stark och avstod från tre av dessa tidlösa, makalöst goda bilar och skapade en liten bilkö där uppe! (En av varje färg, vilket kanske inte syns tack vare blixten) (Sanslöst intressant läsning va??)
Får se om någon av oss blir tillräckligt desperata och käkar upp dom en dag. Men något i mig betvivlar at det lär bli så, då avbitna tänder renderar dyra tandläkarräkningar.
Mina kollegor har påpekat att jag ju borde haft Volvobilarna, C70 som Ahlgrens faktiskt tillverkade där ett tag. Det hade ju onekligen varit lite passande, menmen.

Som ni ser Chistoffer har han en förmåga att göra så mot mig lite då och då!
-VAD? (jag med förorättad röst)
-Ja, är det inte nåt, så kommer du säkert att göra det!
...

Kommentarer
Postat av: Elin

hehe... tycker bilkön är klockren! :) Skickade en sån som mms till syrran i somras och hon gillade, men killarna förstod inte det vitsiga! :)

2008-09-17 @ 18:19:04
Postat av: Linda till Elin

Haha!Deras humor är väl sådär ibland också! :o)

2008-09-17 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0