Dagens rubriker

Sen lunch som avrundas med ett gäng sura Dragsters! Mums!

Tänkte göra ett svep över Expressen.se:s rubriker igen. Och jag ska försöka citera rätt denna gång! :o)

"Carola - Vi bad tillsammans" (Rättegången mot Tito Beltran): Tänk om alla våldtäktsmål genomgått samma uppmärksamhet som detta? Och är det bara jag som tycker gudadyrkan med tillbehör är slöseri med tid?

"Daniel och Victorias lyxframtid i Brasilien": Fashinerande vad mina skattepengar används till!

"Så här gick bankkuppen till": Hm, guide till att återta sina surt förvärvade slantar kanske?

"Så kan vi få bukt med fotbollshuliganerna": Åh! Verkligen på tiden de återinförde spöstraff!

"Så bröt Reinfeldt ner partikollegan": Bara jag som ser en bild av honom, brottandes i maktens korridorer?

"Björn attackerade treåring i park": Tja, är huvudet dumt får kroppen lida, eller i detta fall treåringen... Tack morsan!

"Kyckling gör veckan enkel": ...spårig?


Längtar hem!

Har förresten hört ifrån min gamla kollega. Hon väntar barn, planerar också giftemål och är på gång att köpa hus! Grymt roligt att höra! Känns extra kul också, då jag uppmuntrade henne att söka kontakt på nätet, där hon också hittade sin Anders. Alla min lyckönskningar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0