16.15

Liten rast mellan alla samtal som fyllt eftermiddagen. Kollegorna är på möte, så jag regerar i hörnan! Heh. Har faktiskt fixat alla ärenden utom ett, där faktiskt Christoffer specifikt efterfrågades.

När man har mycket att göra är hjärnan fylld av nuet. När man sedan slappnar av en smula kommer den tillbaka...domningen i tarmarna som skickar lunchen i express genom systemet. Nej, sedan morgonen har det faktiskt gått riktigt bra. Det brukar komma när det närmar sig, vilket det börjar göra nu! Så det hinner bli ett och annat besök på huset innan det är dags att ge gärnet i en sal som är mer bokad av deltagare än det hittills varit! Känns gott att vi är tre stycken. INTE kul att köra release ensam!
Åkte på det i Stenungsund, då min teamkompis åkte på feber samma dag. När man nervös infann sig på anläggningen och fick beskedet att man skulle köra ensam, kan ni kanske lista ut vem som ockuperade dasset till sista minuten! När man sedan väl är igång brukar det släppa och det går för det mesta bra. Varför kan inte mina tarmar fatta det?

Nog om detta smakliga ämne... rasten slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe. Du börjar låta som en småbarnsförälder. Pratar konsistens, mängd och antal gånger per dag. Kram!

2008-09-23 @ 20:37:11
Postat av: Elin

Hehe, kroppen är en mystisk sak! :)



Vad gör ni på fredag? Lust att komma över på tacos?! Och kanske lite spel?

2008-09-23 @ 20:50:33
Postat av: Linda till Anna

Hahaha! Konsistensen skulle jag ju faktiskt kunna utveckla lite, eller? Xo)

2008-09-24 @ 08:04:26
Postat av: Linda till Elin

Tacos är mums!

Ska höra med Johan, men vi har inget inbokat vad jag vet förutom husvisningen 18.00.

Jag har ett förslag på spel vi kan ta med! ;o)

2008-09-24 @ 08:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0