07.43

Två av mina goingar! Den större av dom skulle plugga, men den lilla (skyller på henne), höll honom kvar i det läget resten av kvällen! Vi hade också ambitionen att promenera en stund efter middagen, men då slog latmaskarna till hos oss, och sängen kändes med ens så otroligt skön!

Vi blir tre stycken på Frölundareleasen också! Kul! Men det kommer att bli bra trångt på "scenen"! Det är nästan så det är precis när man är två, så detta blir intressant. Kan ju bli lajbans om instruktörerna börjar sparka ned varandra där uppe! :o)

Misstänker att det kan vara lite otäck odör kring mig idag... Köttfärspaj med två vitlöksklyftor i, plus att jag rörde ihop mera vitlök, rödbetor och fetaost vid sidan om. Låter kanske skumt, men är grymt gott!! Vad jag vet kommer jag bara att sitta här i mitt hörn hela dagen, så förhoppningsvis klarar sig omgivningen. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0