07.39

Glömde kablen till kameran hemma, så ni får inte se Johans "scrambled eggs" idag! Fast å andra sidan kanske det är lika bra, då den består av fem stycken ägg! Urk.
Jag är sketastrött, trots att jag somnade innan tio igår! Vi hamnade framför Wii en stund efter tacomiddagen, men fick ge upp, bortsade tänderna och gjorde mig i ordning för sängen. Sneglade på klockan: 20.30!!
Jag bet ihop en stund till, och läste bland annat ut "Harry Potter och den flammande bägaren" för Johan. Av någon anledning hade vi lämnat typ ett kapitel i flera månader, men nu är den så äntligen avslutad, och "Fenixordern" kan ta vid.

Ikväll blir det en sista generralrepetition av combatpasset. Jag och Anna ska sammanstråla på Frölundas anläggning efter 20. Först då en sal blir ledig. Imorgon release i Kållered, och Frölunda på onsdag.

Zznark!

Kommentarer
Postat av: Elin

Release på onsdag var det ja! Och den är jag inbokad på! :) Hoppas jag ska hinna tills dess, vet att jag behöver vara kvar ett tag på jobbet men det ska nog inte vara några problem!! 18.45 lär jag ju inte sitta till! :)



Ha det gott, hoppas du piggnar till lite under dagen! Nu ska jag ut och ha NO-dag hela dan!!



Kram Elin

2008-09-22 @ 08:11:59
Postat av: Linda till Elin

Vad kul! Med både NO och release! :o)

Förhoppningsvis ska vi inte vara allt för snurriga...drömde att jag glömde hela koreografin framför deltagarna! Aaaah!

2008-09-22 @ 08:32:48
Postat av: Elin

Ja, No-dag är kul men lite stressigt! Har nu en välbehövlig rast! :)



Usch, vilken mardröm men du verkar ha pluggat på passet bra så ska säkert funka fint!! :)

2008-09-22 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0