Mitt i veckan

Är det bara onsdag idag? Känns som det borde vara torsdag, minst! Himmel vad sega vi var ur sängen i morse! Jag tycker inte jag har gjort annat än hostat hela natten, men uppenbarligen har jag sovit däremellan, då jag minns drömmar om gigantiska ormar som lurade i vatten, små gula som studsade som projektiler mellan väggar, och krokodiler på två ben som anföll och käkade upp en karl framför mina ögon.

Jag känner mig hyfsat ok, inget snor som rinner eller täpper igen. Det är hostan, som ibland utvecklas till de där läskiga djupa ni vet, där det låter och känns som lungorna ska följa med upp. Jag blir helt matt av den typen av hostningar, och de går ju inte att hålla tillbaka heller!
Sedan har man de där lite snällare hostningarna som transporterar upp en munfull slem. Mysigt.

Just det, får visa den andra jordgubbsmössemodellen med det annorlunda gröna som jag ännu inte bestämt mig för om jag ska välja. Den är ju lite annorlunda med det "skruvade" som jag tyckte var fräckt. Men å andra sidan är ju den modell jag stickade, den "klassiska" känns det som. Vilken ska jag göra??

Dags för jobb!

Ha en bra dag!



 

Kommentarer
Postat av: Marita

Denna andre jordgubbs mössan va ju riktigt söt:))



Ha en bra dag//Marita

2008-11-19 @ 11:20:46
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Elin

Den skruvade modellen är ju fräck! =) Ska Johan ha den? ;)



2008-11-19 @ 13:24:17
Postat av: Johan

Japp, klart jag skall ha den mössan!!! :) Den är ju grym, skall åka skidor i den!

2008-11-19 @ 15:10:19
Postat av: Linda

Ja, det lutar nog åt den skruvade...bladen ser liksom lite mera jordgubbe ut! :o) Min grönfärg är dock mörkare, och prickarna blir gröna, inte svarta som på bilden!

2008-11-19 @ 15:45:45
Postat av: Anna

I want that mönster, bums! ;o)

2008-11-19 @ 18:41:18
URL: http://andasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0