Nära

(null)
(null)
Det var ett tag sedan vi testade ett nytt spel så denna kväll kändes det rätt. Flamecraft hade ett tilltalande yttre som inte gjorde en besviken när man öppnade locket. De tillägg C köpt förhöjde onekligen intrycket med drakfigurerna och de små resurserna i trä var urgulliga! Inte superavancerat så kom hyfsat snabbt in i hur spelet fungerade och hör och häpna: Jag vann!
Fast när man tänker efter brukar det vara det enda eventuella tillfället jag vinner - när det är premiärspel eftersom C då inte hunnit på koll på hur spelet fungerar och således fått strategi och knep klara för sig…

Min höft värker och knät likaså, Göteborgsvarvet om dryga veckan kommer sådär att gå.

Min parkeringsganne har oftast firmabil och som den skåpbil den är tar den plats och gör det följdaktligen trångt och lite störigt.
Så fick han inbrott i sitt tjocka fordon och nu har vi kommit överens om att göra det ännu trängre. Är det tillräckligt trångt tro?
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0