In i kaklet

(null)
Vad kallar man ett uterum som egentligen inte är ett uterum utan egentligen vanligt rum med en jäkla massa fönster högt och lågt? Där ligger vi nu i varje fall och väntar på middagen. Jag känner mig rätt urlakad efter en galen vecka, som en urvriden trasa men ändå med en viss tillfredsställande känsla i kroppen. 
Jag har blivit så mycket bättre på att stänga locket till datorn, kanske helt sonika för att man har något annat måste som tar vid, som att fixa middag till avkomman, skjutsa denna till en träning eller för ens egna pass eller åtaganden. Synnerligen effektiv metod, hehe!

På vägen hit dök jag in i garnbutiken och spenderade hundralappar för ett sommarprojekt. Får se hur det blir.
Nu ska vi äntligen käka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0