Bra start

(null)
Börjar veckan med att distribuera gräddsås över golv och kylskåp, god morgon! Sedan har det gått i ett så en lovdag i Första maj-anda känns bra! Betar av intervjuer och efter veckor, ja månader av undermåliga kandidater och eskaleringar lossnade det plötsligt idag där tre kandidater av tre gick igenom vår tekniska utvärdering, jackpot! En Funktionell utvecklare, en ABAP och en Fiori, banne mig en av varje! Om dessa nu också accepterar så har vi tre klara och fem kvar.

Ronja är på sin gymnastik så jag gästspelar på Mys pass i Sisjön, passet vi delar på där vi från och med idag kör i stora salen, mycket efterlängtat hos deltagarna. Valborg idag dock så betydligt färre att förvänta vilket bokningen också skvallrar om.
Höften värker extra mycket som den brukar efter min träningsvecka så kanske inte så klokt att köra nu men tänker att jag ju bara ska leda två låtar så jag kan ta det lugnare till resterande. Typ.

Gullig lapp på personalrummets toalett! Tackar!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0