Sommarvärme

Två nätter i veckan sover C hos sig för att tanka lite egentid med sin dotter vilket innebär att det också blir kvalitetstid för mig och min Lilltjej. Vi tillbringade den igår med att plugga. Men det är mysigt när vi sitter där tillsammans tycker jag och avslutar oftast framför någon film i min säng där hon brukar passa på att sova när C är borta. Vi var duktigt trötta båda två igår men hon såg i varje fall färdigt medan jag däckade innan klockan passerat halv tio. Till morgonen fick vi frukost på sängen av Liten...
 
Nu har Lilltjejen cyklat iväg till sin fotbollsträning, det är verkligen rena sommarvärmen ute men cykellysen börjar snart behövas när hon ska hem. Under tiden fixar jag och C dumplings, nomnom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0