Påfyllt!

(null)

Det har fyllts på i kalendern och efter några dragningar med olika personer känns det något bättre, men fortfarande kvarstår det faktum att jag i slutänden inte vet om detta är något för mig. Visst kan jag säkert leverera och göra det bästa jag förmår utav det, men är det vad jag vill? Har jag råd att vara petig?

Det har också fyllts på i min söta Muminburk och det känns lite bättre i magen, både bildligt och bokstavligt.

Fick med Christer och hundis på en två timmar lång promenad medan Lilltjejen tränade gymnastik. Jag hade bortsett från vilket sabla liv det är av förbipasserande trafik då jag alltid brukar ha podsen i men det var likväl skönt att komma ut ordentligt. Efter den dryga mil vi fick ihop samt den timme jag lubbade i förrgår känns det i benen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0