I varma vindar

(null)
Varmt idag så kunde stolt spatsera med min nya tröja på kontoret idag, också till teamets stora nöje. Under eftermiddagen skulle jag dock upp till VAK för ett möte och fann det bäst att byta om - främst med tanke på texten på ryggen och typen av möte jag skulle på!
Men innan jag åkte fick jag detta av min nye PM!
(null)
Jag var fortfarande hungrig efter en medioker matlåda och galet sötsugen så tror inte hans egna barn kunnat matcha mina lyckliga ögon ens om det varit julafton! Vilka fantastiska människor jag har turen att omges av!

Nu sitter jag på ett sedvanligt blåsigt Åby men vindarna är ljumma och termometern visade tjugotvå grader när vi åkte ned. Det vankas två seriematcher mot Askims pojkar födda samma år och Ronja ska spela i båda så lär hinna bli kyligare innan vi är klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0