I solen

(null)
Fick tummen ur och dumpade säcken med kvistrenset sedan vi trimmade magnoliaträdet. Det hade börjat kompostera så var på tiden.
Testade ett för mig nytt pass, STRONG Nation och stötte på tre instruktörer varav jag endast kände igen en medan allihopa hejade glatt på mig och frågade om jag fortfarande körde Combat. Det var flera år sedan jag träffade någon av dom, då jag instruerade i Kållereds anläggning, det var väl till och med innan Ronja föddes och vi flyttade från Lindome! Jag är så värdelös på ansikten och namn!

Med lätt träningsvärk tänkte jag att detta pass var uppbyggt av stationer så jag kunde mygla på i eget tempo men ack vad fel jag hade! Vet inte hur jag skulle beskriva passet som var koreograferat till musik med inspiration av lite allt möjligt. Lite kampsport, lite aerobics, styrka och kondition. Jag svettades som en gris.

Kunde testa detta pass nu eftersom jag inte ska köra mitt egna i Frölunda i sen-eftermiddagen. Vi ska ta en middag på Pinchos innan föreställningen Nabucco på Göteborgsoperan. Johan lämnar Lilltjejen hos mig efter hennes träning då hon var ok med att vara ensam med hundis tills vi kommer.

Solen värmer gott, någon kör trimmern i sitt ansvarsområde och Mini ligger på stenplattorna intill mig. Det känns som sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0