Värk

Är det åldern som börjar göra sig gällande när det värker i höft och knä, man har kliande små utslag över hela kroppen och känner sig allmänt ur form? Eller är det snarare att åldern yttrar sig i en allmän tendens att bli mera gnällig? 
I vilket fall får vi se vad läkaren har att säga om höften imorgon.
(null)
Det blev en skön söndag där vi kollade på de två seriematcher Ronja spelade mot Azaleas pojkar, en förlust och en lika innan mitt pass i Frölunda.
(null)
När jag kom tillbaka till instruktörsrummet knockades min tomma mage av kebabtallriken som någon precis avslutat! 

Nu är måndagen till sin ände, en höstdag med nästintill sommarvärme. Lilltjejen tränade med tiornas tjejer och jag rastade röjsågen förhoppningsvis för sista gången denna säsong. Christer var otrogen och körde Combat för en ny tjej i Backaplan men påstår som sig bör att jag är bäst. Vet jag väl, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0