Luften ur

Buhu, jag fick inte lämna blod! I och med att jag inte fått svar från röntgen vet de inte orsaken till den och således inte säker som givare. Surt, men idag ringde de och gav en tid nästa vecka.
(null)
Lilltjejens första provträning blev en kylig historia tack och lov utan vare sig regn eller blåst i varje fall. Närmare hundra förhoppningsfulla ungdomar och deras vilja och motivation gick inte att ta miste på. De åtta målvakterna sattes i en egen grupp där Ronja och en till utgjorde de enda tjejerna. Detta var andra gruppen för provträning så troligtvis fler målvaktstjejer totalt sett fick lite olika övningar innan de fördelades bland de övriga för lite matchspel.
Min avkomma tyckte det var väldigt roligt och hoppas på att komma in. Nästa provträning är det matchspel som gäller.
 
C delade med sig av Troca till sin jobbdator vilket den av någon anledning inte uppskattade. Och nej, det fungerade inte med hårtork…
 
Nu slappar jag och min avkomma i sängen framför Lego Masters och jag är trött. Luften gick fullkomligen ur mig efter lunch såpass att jag höll på att somna på Söderleden till Fässbergsskolan där Ronja skulle hämtas efter den extra flöjtlektionen inför julkonserten. Tror det är första dagen sedan nya jobbet som min dator ligger kvar i väskan i hallen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0